خنده بازار سری جدید

شماره تلفن ناشناس {طنز}

 

ناشناس:سلام خوشکله>دوست پسر داری؟

دختره :بله .شما؟

ناشناس:من داداشتم بزار بیام خونه به حسابت میرسم

ناشناس بعدی: دوست پسر داری؟

دختره :نه نه اصلا!

ناشناس : من دوست پسرتم.... واقعا که...

دختره: عزیزم بخدا فکر کردم تو داداشمی

ناشناس: خوب داداشتم دیگه بزار برسم خونه من میدونمو تو..

 

نظر یادتون نره



نظرات شما عزیزان:

حسام
ساعت22:57---24 بهمن 1391
خیلی جالب بود میشه به من ایمیل کنید ؟
ایمیل در پیام خصوصی به شما میگم...


دخی بلوند
ساعت12:03---20 بهمن 1391
خیلی باحال بود ههههههههههپاسخ:ممنون از بازذیذ و نظرتون

سامان
ساعت10:39---20 بهمن 1391
خیلی جالب بود یه منم سر بزن داش پیام
راستی چه قالب های خشکلی داری عوض میکنی


ارمین
ساعت14:50---18 بهمن 1391
خیلی این متنت قشنگ بود خیلی تکونم داد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->


[ طراح قالب وبلاگ : سیلور سون ] [ Weblog Themes By : SilverSeven.IR ]